لیست وبلاگ های ایرانیان ساکن استرالیا


دوباره اردیبهشت به دیدنت می آیم  جزیره نشین  گپی با خودم  بالش نرم گیلاس  یه پا دو پا  مهاجران استرالیا  باغ پویا  HArD 2 GeT  از مشهد تا بريزبن  فرار مغزها – مهاجرت به استرالیا  زندگی در استرالیا  ورجاوند  روزهای توت فرنگی  مشق شب  نیکی  سرزمين آفتاب  راهنمای مهاجرت  استرالیا – ویکتوریا – ملبورن  مهاجرت به استرالیا  جایی برای زیستن  ازترالیا  هاپوتی  بريم استراليا  آذرنگ  Ostorla  تبعيد  زیر آسمان استرالیا  کانگرولیا  بابا و دخترش  از نيم‌کره جنوبی  تالار سخن اعضای قاصد  زندگي اهنگي است موزون بين روز وشب  چابك  آلیس در سرزمین عجایب  امین در سیدنی  کوچ مهاجر استرالیا  محمود دهقانی 

«« This is a list of Iranian Bloggers in Australia »»

4 نظر برای “لیست وبلاگ های ایرانیان ساکن استرالیا

  1. سلام .من حوریه هستم .نمی دانستم باید چگونه تقاضایم را مطرح کنم واین که به کجا بفرستم .ولی من شدیداً در مضیقه مالی هستم و دو فرزند نیز دارم وکلکسیون تمبری از پردم به من ارث رسیده است که می خواهم آن را بفروشم .اگر کسی هست که علاقه به خرید آن دارد ویا می تواند مرا راهنمایی کند ممنون می شوم با من تماس بگیرد.
    ایمیل من : hooriehf@yahoo.com
    متشکرم .

  2. سلام من مریم هستم یه جوان ایرانی که یک فیلتر کاهنده آلاینده های هوا ساختم وبه عنوان یه اختراع تو ایران ثبتش کردم ولی نتونستم به تولید انبوه برسونمش با توجه به این گردوخاک های چند سال اخیر هم فکر می کنم بازارش تضمین شده است اگر کسی پیدا بشه که سرمایه گذاری کنه تاتولید بشه خوشحال میشم همکاری کنم یکی از بزرگترین آرزوهامه با این ایمیل تماس بگیرید با سپاس فراوان
    ایمیل من: aram4gisha@yahoo.com
    به امید دیدار

پاسخی بگذارید

